建築空気環境・水環境 |
工学部 |
FEN-AR3o03L1 |
前 真之 |
1 |
S2 |
火3 |
建築環境デザイン論 |
工学部 |
FEN-AR3o07L1 |
前 真之 |
1 |
A1 |
火3 |
沿岸環境学 |
工学部 |
FEN-CE4504L1 |
佐々木 淳 |
1 |
A1 |
火2 |
開発とインフラ |
工学部 |
FEN-CE4m30L1 |
加藤 浩徳 |
2 |
S1 |
火1金1 |
国際プロジェクトのケーススタディ(E) |
工学部 |
FEN-CE5m34L3 |
加藤 浩徳 |
2 |
S2 |
月2木2 |
化学・生命研究倫理 |
工学部 |
FEN-CH3400L1 |
森廣 邦彦 |
1 |
S1S2 |
水4 |
社会技術としての化学技術 |
工学部 |
FEN-CH4902L1 |
酒井 康行 |
2 |
S1S2 |
水3 |
エネルギーと社会 |
工学部 |
FEN-CO4500L1 |
鹿園 直毅 |
2 |
S1S2 |
水5 |
生態学・生態工学 |
工学部 |
FEN-CO4510L1 |
風間 しのぶ |
2 |
S1S2 |
水1 |
工学とデザイン |
工学部 |
FEN-CO4810P1 |
村上 存 |
2 |
S1S2 |
集中 |
脳科学入門 |
工学部 |
FEN-CO4f10L1 |
郡 宏 |
2 |
A1A2 |
水4 |
環境システム工学概論 |
工学部 |
FEN-CS2902L1 |
戸野倉 賢一 |
2 |
A1A2 |
金3 |
環境システム工学I |
工学部 |
FEN-CS3703L1 |
大島 義人 |
2 |
S1S2 |
火1 |
システム安全工学 |
工学部 |
FEN-CS4705L1 |
茂木 俊夫 |
2 |
A1A2 |
木2 |
エネルギー工学 |
工学部 |
FEN-EE2501L1 |
松橋 隆治 |
2 |
A1A2 |
金1 |
グローバルシステム工学 |
工学部 |
FEN-EE4703L1 |
松橋 隆治 |
2 |
S1S2 |
火3 |
認識行動システムの基礎 |
工学部 |
FEN-MP2710L1 |
稲見 昌彦 |
2 |
A2 |
火4金4 |
生産の技術 |
工学部 |
FEN-MX2802L1 |
長藤 圭介 |
2 |
A1A2 |
金5 |
産業総論 |
工学部 |
FEN-MX3804L1 |
杉田 直彦 |
2 |
A1A2 |
水3 |
生産プロセスの設計 |
工学部 |
FEN-MX3806L1 |
長藤 圭介 |
2 |
A1A2 |
金2 |
サステナブル・マニュファクチャリング |
工学部 |
FEN-PE3803L1 |
梅田 靖 |
1 |
A1 |
月2 |
地球科学 |
工学部 |
FEN-SI2504L1 |
加藤 泰浩 |
2 |
A1 |
火2金2 |
環境調和論 |
工学部 |
FEN-SI3505L1 |
多部田 茂 |
2 |
S2 |
火4金4 |
環境・エネルギーの化学1 |
工学部 |
FEN-SI3506L1 |
安川 和孝 |
1 |
A1 |
火3 |
環境・エネルギーの化学2 |
工学部 |
FEN-SI3507L1 |
斉藤 拓巳 |
1 |
A2 |
月2 |
環境・エネルギープロジェクト |
工学部 |
FEN-SI3961L1 |
髙橋 淳 |
2 |
S1 |
月3月4 |
環境・エネルギープロジェクト2 |
工学部 |
FEN-SI3962L1 |
髙橋 淳 |
1 |
S2 |
火5 |
物流・交通システム計画基礎 |
工学部 |
FEN-SI3d21L1 |
柴崎 隆一 |
2 |
S1 |
木1木2 |
物流・交通システム計画応用 |
工学部 |
FEN-SI3d22L1 |
川崎 智也 |
2 |
A1 |
火3金3 |
地圏開発工学概論 |
工学部 |
FEN-SI3r03L1 |
福井 勝則 |
1 |
A2 |
火3 |
海洋開発工学 |
工学部 |
FEN-SI3r04L1 |
和田 良太 |
2 |
A2 |
月5木2 |
エネルギー・資源政策論 |
工学部 |
FEN-SI3w31L1 |
村上 進亮 |
1 |
A2 |
火5 |
環境政策論 |
工学部 |
FEN-SI3w32L1 |
今野 義浩 |
1 |
S2 |
金5 |
社会のための技術 |
工学部 |
FEN-SI3w52L1 |
福井 勝則 |
2 |
S1S2 |
S1:月2 S2:月4 |
環境システム論 |
工学部 |
FEN-SI3w55L1 |
多部田 茂 |
2 |
A1 |
火4金4 |
都市環境概論 |
工学部 |
FEN-UE2m01L1 |
藤田 壮 |
2 |
A1A2 |
月3 |
地球環境工学 |
工学部 |
FEN-UE2m03L1 |
滝沢 智 |
1 |
A1 |
月1 |
環境公衆衛生 |
工学部 |
FEN-UE2m04L1 |
福士 謙介 |
1 |
A2 |
月2 |
緑地計画概論 |
工学部 |
FEN-UE2m07L1 |
寺田 徹 |
2 |
A1A2 |
火3 |
緑地計画学 |
農学部 |
060320040 |
寺田 徹 |
2 |
A1A2 |
火3 |
廃棄物資源循環学 |
工学部 |
FEN-UE3m16L1 |
藤田 壮 |
2 |
A1A2 |
木2 |
国際環境公衆衛生 |
工学部 |
FEN-UE4m33L1 |
片山 浩之 |
1 |
S2 |
木3 |
地区の計画とデザイン |
工学部 |
FEN-UE4m37L1 |
小泉 秀樹 |
2 |
S1S2 |
金2 |
応用倫理概論(応用倫理入門) |
文学部 |
04240070 |
鈴木 晃仁 |
2 |
S1S2 |
金3 |
応用倫理特殊講義I(技術時代の倫理―ハイデガー哲学の視点から) |
文学部 |
04240071 |
轟 孝夫 |
2 |
A1A2 |
月4 |
応用倫理特殊講義Ⅴ(環境文化史から実践するパブリック・ヒストリー) |
文学部 |
04240075 |
北條 勝貴 |
2 |
S1S2 |
月5 |
考古学特殊講義I(東アジア旧石器研究Ⅰ) |
文学部 |
04241441 |
森先 一貴 |
2 |
S1S2 |
月4 |
考古学特殊講義II(東アジア旧石器研究Ⅱ) |
文学部 |
04241442 |
森先 一貴 |
2 |
A1A2 |
月4 |
考古学特殊講義VII(北海道の考古学) |
文学部 |
04241447 |
熊木 俊朗 |
2 |
S2 |
集中 |
計算機実験I |
理学部 |
0515091 |
藤堂 眞治 |
1 |
S1S2 |
水2 |
計算機実験II |
理学部 |
0515092 |
藤堂 眞治 |
1 |
A1A2 |
金5 |
水圏環境学 |
理学部 |
0528066 |
板井 啓明 |
2 |
S1S2 |
水4 |
大気海洋循環学 |
理学部 |
0528020 |
中村 尚 |
2 |
S1S2 |
金1 |
大気海洋物質科学 |
理学部 |
0526065 |
小池 真 |
2 |
A1A2 |
金1 |
地球惑星環境学国際研修I ※2024年度開講なし |
理学部 |
- |
横山 祐典 |
1 |
A1A2 |
- |
地球惑星環境学国際研修II |
理学部 |
0528080 |
横山 祐典 |
1 |
S1S2
A1A2 |
集中 |
砂防工学 |
農学部 |
060320161 |
堀田 紀文 |
1 |
A1 |
水3 |
自然再生事業モニタリング実習 |
農学部 |
060700110 |
吉田 丈人 |
1 |
S2 |
集中 |
森林遺伝育種学 |
農学部 |
060310671 |
後藤 晋 |
1 |
S2 |
月3 |
森林植物学 |
農学部 |
060310640 |
福田 健二 |
2 |
S1S2 |
火2 |
森林動物学 |
農学部 |
060310650 |
久保田 耕平 |
2 |
S1S2 |
金2 |
現代哲学(1) |
教養学部 |
08C130101 |
齋藤 幸平 |
2 |
S1S2 |
木2 |
超域文化科学高度教養(現代哲学(1)) |
教養学部 |
08X000103 |
齋藤 幸平 |
2 |
S1S2 |
木2 |
生物多様性学I[広域システムコース] ※2024年度開講なし |
教養学部 |
- |
増田 建 |
2 |
A1A2 |
- |
生物多様性学II ※2024年度開講なし |
教養学部 |
- |
土畑 重人 |
2 |
S1S2 |
- |
エネルギー科学(1) ※隔年開講(偶数年度) |
教養学部 |
08D133201 |
瀬川 浩司 |
2 |
A1A2 |
金4 |
環境と法(2) ※2024年度開講なし |
教養学部 |
- |
ジロドウ イザベル |
2 |
S1S2 |
- |
環境経済学(2) ※2024年度開講なし |
教養学部 |
- |
成田 大樹 |
2 |
S1S2 |
- |
環境熱力学 |
教養学部 |
08D1423 |
甘蔗 寂樹 |
2 |
A1A2 |
金2 |
先進エネルギー工学 |
教養学部 |
08D1435 |
甘蔗 寂樹 |
2 |
S2 |
金1金2 |
グローバル教養特別演習I(22) |
教養学部 |
08F140522 |
甘蔗 寂樹 |
2 |
S2 |
金1金2 |
グローバル教養科目(Research and Inquiry for Social Change) |
グローバル
教育センター |
7V0101008 |
Naomi Berman |
2 |
S1S2 |
月1 |
グローバル教養科目(Research and Inquiry for Social Change) |
グローバル
教育センター |
7V0101008-P/F |
Naomi Berman |
2 |
S1S2 |
月1 |
グローバル教養科目(Racial and Linguistic Diversity and Inclusion) |
グローバル
教育センター |
7V0101009 |
Aurora Tsai |
2 |
S1S2 |
火4 |
グローバル教養科目(Racial and Linguistic Diversity and Inclusion) |
グローバル
教育センター |
7V0101009-P/F |
Aurora Tsai |
2 |
S1S2 |
火4 |
グローバル教養科目(Invisible Connections) |
グローバル
教育センター |
7V0101010 |
Sylwia Ejmont |
2 |
S1S2 |
月4 |
グローバル教養科目(Invisible Connections) |
グローバル
教育センター |
7V0101010-P/F |
Sylwia Ejmont |
2 |
S1S2 |
月4 |
グローバル教養科目(Climate Repair) |
グローバル
教育センター |
7V0101011 |
Stefanie Mack |
2 |
S1S2 |
金4 |
グローバル教養科目(Climate Repair) |
グローバル
教育センター |
7V0101011-P/F |
Stefanie Mack |
2 |
S1S2 |
金4 |
グローバル教養科目(A Post-Mortem of the COVID-19 Crisis) |
グローバル
教育センター |
7V0101012 |
John Quayle |
2 |
S1S2 |
月4 |
グローバル教養科目(A Post-Mortem of the COVID-19 Crisis) |
グローバル
教育センター |
7V0101012-P/F |
John Quayle |
2 |
S1S2 |
月4 |
グローバル教養科目(Bioactive Components in Food – Implications on Food Safety and Public Health in a Changing Environment) |
グローバル
教育センター |
7V0101015 |
John Solomon Maninang |
2 |
S1S2 |
火4 |
グローバル教養科目(Bioactive Components in Food – Implications on Food Safety and Public Health in a Changing Environment) |
グローバル
教育センター |
7V0101015-P/F |
John Solomon Maninang |
2 |
S1S2 |
火4 |
グローバル教養科目(Introduction to Poverty and International Development) |
グローバル
教育センター |
7V0101016 |
Ian Wash |
2 |
S1S2 |
木2 |
グローバル教養科目(Introduction to Poverty and International Development) |
グローバル
教育センター |
7V0101016-P/F |
Ian Wash |
2 |
S1S2 |
木2 |
グローバル教養科目(Catalytic Processes for a Sustainable World) |
グローバル
教育センター |
7V0101019 |
Isaac Tyrone Ghampson |
2 |
S1S2 |
月3 |
グローバル教養科目(Catalytic Processes for a Sustainable World) |
グローバル
教育センター |
7V0101019-P/F |
Isaac Tyrone Ghampson |
2 |
S1S2 |
月3 |
グローバル教養科目(Model Organisms in Biomedical Research) |
グローバル
教育センター |
7V0101022 |
Alexandra Terashima |
2 |
S1S2 |
木2 |
グローバル教養科目(Model Organisms in Biomedical Research) |
グローバル
教育センター |
7V0101022-P/F |
Alexandra Terashima |
2 |
S1S2 |
木2 |
グローバル教養科目(Intercultural Communication) |
グローバル
教育センター |
7V0101024 |
Doris Zhang |
2 |
S1S2 |
火1 |
グローバル教養科目(Intercultural Communication) |
グローバル
教育センター |
7V0101024-P/F |
Doris Zhang |
2 |
S1S2 |
火1 |
グローバル教養科目(Sociolinguistics in a Global Society) |
グローバル
教育センター |
7V0101026 |
Simon Perry |
2 |
S1S2 |
月5 |
グローバル教養科目(Sociolinguistics in a Global Society) |
グローバル
教育センター |
7V0101026-P/F |
Simon Perry |
2 |
S1S2 |
月5 |
グローバル教養科目(Writing About Gaming: Game Studies as Social Practice) |
グローバル
教育センター |
7V0101027 |
Catherine Hansen |
2 |
S1S2 |
木4 |
グローバル教養科目(Writing About Gaming: Game Studies as Social Practice) |
グローバル
教育センター |
7V0101027-P/F |
Catherine Hansen |
2 |
S1S2 |
木4 |
グローバル教養科目(Language Acquisition) |
グローバル
教育センター |
7V0101029 |
Christopher Nicklin |
2 |
S1S2 |
金3 |
グローバル教養科目(Language Acquisition) |
グローバル
教育センター |
7V0101029-P/F |
Christopher Nicklin |
2 |
S1S2 |
金3 |
グローバル教養科目(Education and International Development) |
グローバル
教育センター |
7V0101032 |
Yuki Ohara |
2 |
S1S2 |
火2 |
グローバル教養科目(Education and International Development) |
グローバル
教育センター |
7V0101032-P/F |
Yuki Ohara |
2 |
S1S2 |
火2 |
グローバル教養科目(Medicinal Chemistry: From Drug Discovery to Market) |
グローバル
教育センター |
7V0101033 |
Tito Akindele |
2 |
S1S2 |
月2 |
グローバル教養科目(Medicinal Chemistry: From Drug Discovery to Market) |
グローバル
教育センター |
7V0101033-P/F |
Tito Akindele |
2 |
S1S2 |
月2 |
グローバル教養科目(Reading Philosophy: An Introduction for Non-Philosophers) |
グローバル
教育センター |
7V0101035 |
Richard Dietz |
2 |
S1S2 |
火1 |
グローバル教養科目(Reading Philosophy: An Introduction for Non-Philosophers) |
グローバル
教育センター |
7V0101035-P/F |
Richard Dietz |
2 |
S1S2 |
火1 |
グローバル教養科目(Technologies of Resistance) |
グローバル
教育センター |
7V0101036 |
Manuel Senna |
2 |
S1S2 |
火3 |
グローバル教養科目(Technologies of Resistance) |
グローバル
教育センター |
7V0101036-P/F |
Manuel Senna |
2 |
S1S2 |
火3 |
グローバル教養科目(Japan As They Saw It) |
グローバル
教育センター |
7V0101037 |
Tom Gally |
2 |
S1S2 |
火3 |
グローバル教養科目(Japan As They Saw It) |
グローバル
教育センター |
7V0101037-P/F |
Tom Gally |
2 |
S1S2 |
火3 |
グローバル教養科目(Cultivating Well-being on the University Campus) |
グローバル
教育センター |
7V0101038 |
Raquel Moreno Penaranda |
2 |
S1S2 |
集中 |
グローバル教養科目(Cultivating Well-being on the University Campus) |
グローバル
教育センター |
7V0101038-P/F |
Raquel Moreno Penaranda |
2 |
S1S2 |
集中 |
グローバル教養科目(Introduction to Sustainable Tourism) |
グローバル
教育センター |
7V0101039 |
Sho Shimoyamada |
2 |
S1S2 |
水1 |
グローバル教養科目(Introduction to Sustainable Tourism) |
グローバル
教育センター |
7V0101039-P/F |
Sho Shimoyamada |
2 |
S1S2 |
水1 |
グローバル教養科目(History of the Japanese Environment: Architecture & Cities, Gardens & Landscape) |
グローバル
教育センター |
7V0101040 |
Alex Bueno |
2 |
S1S2 |
水2 |
グローバル教養科目(History of the Japanese Environment: Architecture & Cities, Gardens & Landscape) |
グローバル
教育センター |
7V0101040-P/F |
Alex Bueno |
2 |
S1S2 |
水2 |
グローバル教養科目 ※2024年度開講なし(Diversity in Japanese Language and Culture: Discussions from a Sociolinguistic Perspective) |
グローバル
教育センター |
- |
Anna Bordilovskaya |
2 |
S1S2 |
- |
グローバル教養科目 ※2024年度開講なし(Diversity in Japanese Language and Culture: Discussions from a Sociolinguistic Perspective) |
グローバル
教育センター |
- |
Anna Bordilovskaya |
2 |
S1S2 |
- |
グローバル教養科目(Human Rights Movements in the Modern World) |
グローバル
教育センター |
7V0101042 |
Candler Hallman |
2 |
S1S2 |
水3 |
グローバル教養科目(Human Rights Movements in the Modern World) |
グローバル
教育センター |
7V0101042-P/F |
Candler Hallman |
2 |
S1S2 |
水3 |
グローバル教養科目(Disinformation, Fake News, and Post-Truth Politics in a Global Context) |
グローバル
教育センター |
7V0101043 |
Eric Vanden Bussche |
2 |
S1S2 |
水5 |
グローバル教養科目(Disinformation, Fake News, and Post-Truth Politics in a Global Context) |
グローバル
教育センター |
7V0101043-P/F |
Eric Vanden Bussche |
2 |
S1S2 |
水5 |
グローバル教養科目(Everyday Nationalism) |
グローバル
教育センター |
7V0101044 |
Greg Dalziel |
2 |
S1S2 |
木3 |
グローバル教養科目(Everyday Nationalism) |
グローバル
教育センター |
7V0101044-P/F |
Greg Dalziel |
2 |
S1S2 |
木3 |
グローバル教養科目(Living a Good Life: The Philosophy of Well-Being) |
グローバル
教育センター |
7V0101045 |
Graham Peebles |
2 |
S1S2 |
木4 |
グローバル教養科目(Living a Good Life: The Philosophy of Well-Being) |
グローバル
教育センター |
7V0101045-P/F |
Graham Peebles |
2 |
S1S2 |
木4 |
グローバル教養科目(Fairy Tales and Gothic Stories: Reading Victorian Fantasy) |
グローバル
教育センター |
7V0101046 |
John Pazdziora |
2 |
S1S2 |
木5 |
グローバル教養科目(Fairy Tales and Gothic Stories: Reading Victorian Fantasy) |
グローバル
教育センター |
7V0101046-P/F |
John Pazdziora |
2 |
S1S2 |
木5 |
グローバル教養科目(A Global Perspective on Controversial Moments and Memorials) |
グローバル
教育センター |
7V0101047 |
Incoronata Nadia Inserra |
2 |
S1S2 |
木5 |
グローバル教養科目(A Global Perspective on Controversial Moments and Memorials) |
グローバル
教育センター |
7V0101047-P/F |
Incoronata Nadia Inserra |
2 |
S1S2 |
木5 |
グローバル教養科目(Japanese Philosophy and the Global World) |
グローバル
教育センター |
7V0101048 |
Dennis Stromback |
2 |
S1S2 |
木6 |
グローバル教養科目(Japanese Philosophy and the Global World) |
グローバル
教育センター |
7V0101048-P/F |
Dennis Stromback |
2 |
S1S2 |
木6 |
グローバル教養科目(Writing to Learn, Learning to Write: Identifying the pitfalls and possibilities of large language models such as ChatGPT) |
グローバル
教育センター |
7V0101049 |
Leonard Sprague |
2 |
S1S2 |
金2 |
グローバル教養科目(Writing to Learn, Learning to Write: Identifying the pitfalls and possibilities of large language models such as ChatGPT) |
グローバル
教育センター |
7V0101049-P/F |
Leonard Sprague |
2 |
S1S2 |
金2 |
グローバル教養科目(Women in Science) |
グローバル
教育センター |
7V0101050 |
Elisa Ruiz-Tada |
2 |
S1S2 |
金4 |
グローバル教養科目(Women in Science) |
グローバル
教育センター |
7V0101050-P/F |
Elisa Ruiz-Tada |
2 |
S1S2 |
金4 |
グローバル教養科目(Exploring Global Englishes) |
グローバル
教育センター |
7V0101051 |
Natsuno Funada |
2 |
S1S2 |
金6 |
グローバル教養科目(Exploring Global Englishes) |
グローバル
教育センター |
7V0101051-P/F |
Natsuno Funada |
2 |
S1S2 |
金6 |
グローバル教養科目(The “SDGs” Contested) |
グローバル
教育センター |
7V0101006A |
Raquel Moreno Penaranda |
2 |
A1A2 |
水3 |
グローバル教養科目(The “SDGs” Contested) |
グローバル
教育センター |
7V0101006A-P/F |
Raquel Moreno Penaranda |
2 |
A1A2 |
水3 |
グローバル教養科目(Research and Inquiry for Social Change) |
グローバル
教育センター |
7V0101008A |
Naomi Berman |
2 |
A1A2 |
月5 |
グローバル教養科目(Research and Inquiry for Social Change) |
グローバル
教育センター |
7V0101008A-P/F |
Naomi Berman |
2 |
A1A2 |
月5 |
グローバル教養科目(Racial and Linguistic Diversity and Inclusion) |
グローバル
教育センター |
7V0101009A |
Aurora Tsai |
2 |
A1A2 |
月3 |
グローバル教養科目(Racial and Linguistic Diversity and Inclusion) |
グローバル
教育センター |
7V0101009A-P/F |
Aurora Tsai |
2 |
A1A2 |
月3 |
グローバル教養科目(Climate Repair) |
グローバル
教育センター |
7V0101011A |
Stefanie Mack |
2 |
A1A2 |
月2 |
グローバル教養科目(Climate Repair) |
グローバル
教育センター |
7V0101011A-P/F |
Stefanie Mack |
2 |
A1A2 |
月2 |
グローバル教養科目(Introduction to Poverty and International Development) |
グローバル
教育センター |
7V0101016A |
Ian Wash |
2 |
A1A2 |
水2 |
グローバル教養科目(Introduction to Poverty and International Development) |
グローバル
教育センター |
7V0101016A-P/F |
Ian Wash |
2 |
A1A2 |
水2 |
グローバル教養科目(Catalytic Processes for a Sustainable World) |
グローバル
教育センター |
7V0101019A |
Isaac Tyrone Ghampson |
2 |
A1A2 |
木4 |
グローバル教養科目(Catalytic Processes for a Sustainable World) |
グローバル
教育センター |
7V0101019A-P/F |
Isaac Tyrone Ghampson |
2 |
A1A2 |
木4 |
グローバル教養科目(Maps, Border Disputes, and Conflict in East Asia) |
グローバル
教育センター |
7V0101021A |
Eric Vanden Bussche |
2 |
A1A2 |
火5 |
グローバル教養科目(Maps, Border Disputes, and Conflict in East Asia) |
グローバル
教育センター |
7V0101021A-P/F |
Eric Vanden Bussche |
2 |
A1A2 |
火5 |
グローバル教養科目(A Critical History of Terrorism) |
グローバル
教育センター |
7V0101028A |
Candler Hallman |
2 |
A1A2 |
木2 |
グローバル教養科目(A Critical History of Terrorism) |
グローバル
教育センター |
7V0101028A-P/F |
Candler Hallman |
2 |
A1A2 |
木2 |
グローバル教養科目(Language Acquisition) |
グローバル
教育センター |
7V0101029A |
Christopher Nicklin |
2 |
A1A2 |
金5 |
グローバル教養科目(Language Acquisition) |
グローバル
教育センター |
7V0101029A-P/F |
Christopher Nicklin |
2 |
A1A2 |
金5 |
グローバル教養科目(Reading Philosophy: An Introduction for Non-Philosophers) |
グローバル
教育センター |
7V0101035A |
Richard Dietz |
2 |
A1A2 |
火5 |
グローバル教養科目(Reading Philosophy: An Introduction for Non-Philosophers) |
グローバル
教育センター |
7V0101035A-P/F |
Richard Dietz |
2 |
A1A2 |
火5 |
グローバル教養科目(Technologies of Resistance) |
グローバル
教育センター |
7V0101036A |
Manuel Senna |
2 |
A1A2 |
月1 |
グローバル教養科目(Technologies of Resistance) |
グローバル
教育センター |
7V0101036A-P/F |
Manuel Senna |
2 |
A1A2 |
月1 |
グローバル教養科目(Japan As They Saw It) |
グローバル
教育センター |
7V0101037A |
Tom Gally |
2 |
A1A2 |
金3 |
グローバル教養科目(Japan As They Saw It) |
グローバル
教育センター |
7V0101037A-P/F |
Tom Gally |
2 |
A1A2 |
金3 |
グローバル教養科目※2024年度開講なし(Cultivating Well-being on the University Campus) |
グローバル
教育センター |
- |
Raquel Moreno Penaranda |
2 |
A1A2 |
水3 |
グローバル教養科目※2024年度開講なし(Cultivating Well-being on the University Campus) |
グローバル
教育センター |
- |
Raquel Moreno Penaranda |
2 |
A1A2 |
水3 |
グローバル教養科目(Living a Good Life: The Philosophy of Well-Being) |
グローバル
教育センター |
7V0101045A |
Graham Peebles |
2 |
A1A2 |
木3 |
グローバル教養科目(Living a Good Life: The Philosophy of Well-Being) |
グローバル
教育センター |
7V0101045A-P/F |
Graham Peebles |
2 |
A1A2 |
木3 |
グローバル教養科目(A Global Perspective on Controversial Moments and Memorials) |
グローバル
教育センター |
7V0101047A |
Incoronata Nadia Inserra |
2 |
A1A2 |
木3 |
グローバル教養科目(A Global Perspective on Controversial Moments and Memorials) |
グローバル
教育センター |
7V0101047A-P/F |
Incoronata Nadia Inserra |
2 |
A1A2 |
木3 |
グローバル教養科目(Writing to Learn, Learning to Write: Identifying the pitfalls and possibilities of large language models such as ChatGPT) |
グローバル
教育センター |
7V0101049A |
Leonard Sprague |
2 |
A1A2 |
金3 |
グローバル教養科目(Writing to Learn, Learning to Write: Identifying the pitfalls and possibilities of large language models such as ChatGPT) |
グローバル
教育センター |
7V0101049A-P/F |
Leonard Sprague |
2 |
A1A2 |
金3 |
グローバル教養科目(Women in Science) |
グローバル
教育センター |
7V0101050A |
Elisa Ruiz-Tada |
2 |
A1A2 |
水5 |
グローバル教養科目(Women in Science) |
グローバル
教育センター |
7V0101050A-P/F |
Elisa Ruiz-Tada |
2 |
A1A2 |
水5 |
グローバル教養科目(Writing Games: Experimental Writing as Social Practice) |
グローバル
教育センター |
7V0101052A |
Catherine Hansen |
2 |
A1A2 |
木4 |
グローバル教養科目(Writing Games: Experimental Writing as Social Practice) |
グローバル
教育センター |
7V0101052A-P/F |
Catherine Hansen |
2 |
A1A2 |
木4 |
グローバル教養科目(Japanese Social-Political Philosophy) |
グローバル
教育センター |
7V0101053A |
Dennis Stromback |
2 |
A1A2 |
木5 |
グローバル教養科目(Japanese Social-Political Philosophy) |
グローバル
教育センター |
7V0101053A-P/F |
Dennis Stromback |
2 |
A1A2 |
木5 |
グローバル教養科目(The Art of Attention) |
グローバル
教育センター |
7V0101054A |
Greg Dalziel |
2 |
A1A2 |
火4 |
グローバル教養科目(The Art of Attention) |
グローバル
教育センター |
7V0101054A-P/F |
Greg Dalziel |
2 |
A1A2 |
火4 |
グローバル教養科目(Stereotyping Feminine Identity in International Media) |
グローバル
教育センター |
7V0101055A |
Erika D’Souza |
2 |
A1A2 |
金2 |
グローバル教養科目(Stereotyping Feminine Identity in International Media) |
グローバル
教育センター |
7V0101055A-P/F |
Erika D’Souza |
2 |
A1A2 |
金2 |
グローバル教養科目(Photographing Tokyo: Looking at One’s Place in the Urban Landscape) |
グローバル
教育センター |
7V0101056A |
Alex Bueno |
2 |
A1A2 |
火3 |
グローバル教養科目(Photographing Tokyo: Looking at One’s Place in the Urban Landscape) |
グローバル
教育センター |
7V0101056A-P/F |
Alex Bueno |
2 |
A1A2 |
火3 |
グローバル教養科目(Third Culture Children’s Literature) |
グローバル
教育センター |
7V0101057A |
John Pazdziora |
2 |
A1A2 |
水1 |
グローバル教養科目(Third Culture Children’s Literature) |
グローバル
教育センター |
7V0101057A-P/F |
John Pazdziora |
2 |
A1A2 |
水1 |
グローバル教養科目(Developing International Friendships in Global Contexts) |
グローバル
教育センター |
7V0101058A |
Natsuno Funada |
2 |
A1A2 |
火4 |
グローバル教養科目(Developing International Friendships in Global Contexts) |
グローバル
教育センター |
7V0101058A-P/F |
Natsuno Funada |
2 |
A1A2 |
火4 |
グローバル教養科目(Infectious Diseases: why humans managed to eliminate only a few infectious diseases?) |
グローバル
教育センター |
7V0101059A |
Tomoko Kamishima |
2 |
A1A2 |
火3 |
グローバル教養科目(Infectious Diseases: why humans managed to eliminate only a few infectious diseases?) |
グローバル
教育センター |
7V0101059A-P/F |
Tomoko Kamishima |
2 |
A1A2 |
火3 |
グローバル教養科目(Sustainability in Japanese Architecture) |
グローバル
教育センター |
7V0101060A |
Jesus Alberto Pulido Arcas |
2 |
A1A2 |
水3 |
グローバル教養科目(Sustainability in Japanese Architecture) |
グローバル
教育センター |
7V0101060A-P/F |
Jesus Alberto Pulido Arcas |
2 |
A1A2 |
水3 |
グローバル教養科目(Plagues throughout History) |
グローバル
教育センター |
7V0101061A |
John Quayle |
2 |
A1A2 |
月4 |
グローバル教養科目(Plagues throughout History) |
グローバル
教育センター |
7V0101061A-P/F |
John Quayle |
2 |
A1A2 |
月4 |
グローバル教養科目(The Gender Data Gap: exploring the lack of data about women and girls’ experience in life) |
グローバル
教育センター |
7V0101062A |
Alexandra Terashima |
2 |
A1A2 |
水2 |
グローバル教養科目(The Gender Data Gap: exploring the lack of data about women and girls’ experience in life) |
グローバル
教育センター |
7V0101062A-P/F |
Alexandra Terashima |
2 |
A1A2 |
水2 |
グローバル教養科目(Food Safety in Public and Environmental Health) |
グローバル
教育センター |
7V0101063A |
John Solomon Maninang |
2 |
A1A2 |
金4 |
グローバル教養科目(Food Safety in Public and Environmental Health) |
グローバル
教育センター |
7V0101063A-P/F |
John Solomon Maninang |
2 |
A1A2 |
金4 |
グローバル教養科目(Visualizing Japan: Doing Ethnography and Documentary Filmmaking with Your Smartphone) |
グローバル
教育センター |
7V0101064A |
Dipesh Kharel |
2 |
A1A2 |
水4 |
グローバル教養科目(Visualizing Japan: Doing Ethnography and Documentary Filmmaking with Your Smartphone) |
グローバル
教育センター |
7V0101064A-P/F |
Dipesh Kharel |
2 |
A1A2 |
水4 |
グローバル教養科目(Sustainability of Linguistic Diversity) |
グローバル
教育センター |
7V0101065A |
Naoko Hosokawa |
2 |
A1A2 |
金2 |
グローバル教養科目(Sustainability of Linguistic Diversity) |
グローバル
教育センター |
7V0101065A-P/F |
Naoko Hosokawa |
2 |
A1A2 |
金2 |
グローバル教養科目(Global Entrepreneurship Exercise) |
グローバル
教育センター |
7V0101066A-P/F |
Shigeo Kagami |
2 |
A1A2 |
集中 |
グローバル教養科目(Tourism and Justice) |
グローバル
教育センター |
7V0101067A |
Sho Shimoyamada |
2 |
A1A2 |
火2 |
グローバル教養科目(Tourism and Justice) |
グローバル
教育センター |
7V0101067A-P/F |
Sho Shimoyamada |
2 |
A1A2 |
火2 |
グローバル教養科目(Psychological Approaches for Improving Health and Well-being) |
グローバル
教育センター |
7V0101068A |
Kristopher McEown |
2 |
A1A2 |
月5 |
グローバル教養科目(Psychological Approaches for Improving Health and Well-being) |
グローバル
教育センター |
7V0101068A-P/F |
Kristopher McEown |
2 |
A1A2 |
月5 |
グローバル教養科目(Phonetics: The sounds of languages across the world) |
グローバル
教育センター |
7V0101069A |
Francesco Cangemi |
2 |
A1A2 |
水1 |
グローバル教養科目(Phonetics: The sounds of languages across the world) |
グローバル
教育センター |
7V0101069A-P/F |
Francesco Cangemi |
2 |
A1A2 |
水1 |